Etsi
Olivia Rodrigon Driver's License on komeillut jo viikkotolkulla Billboardin Hot 100 -listan kärjessä. Hitti muistuttaa jälleen kerran, että autot ovat popmuusikoille pomminvarma aihe. Arttu Seppänen kirjoittaa aiheesta tarkemmin kolumnissaan.
Aika ajoin nousee esille kysymys siitä, miksi kritiikkiä tehdään ja miksi kriitikoilta ei aina heru ymmärrystä. Musiikkitoimittaja Arttu Seppänen selvittää aihetta seikkaperäisesti Soundissa 1/21 julkaistussa kolumnissa.
Vaan mitä ihmettä oikein on tämä YSK-jazz? Alan asiantuntija Matti Nives kertoo aiheesta tarkemmin Jazz kiinnostaa -palstallaan.
Jos 1990-luku oli Dr. Dren valtakautta, 2000-luvun alku kuuluu Timbalandille, kirjoittaa Arttu Seppänen. Sitä paitsi Timbaland osasi huutaa "ee!" paremmin kuin kukaan.
Niko Peltonen palaa Martti Luther ja muovipussi -juttusarjassaan lama-ajan Suomeen, kun Movetronin dance-jytkytys Romeo ja Julia otti koko Suomen Toyota Corollat haltuunsa.
Arttu Seppänen pohtii viimeisimmässä Soundi-kolumnissaan Oasisin syvintä olemusta.
Uransa lopettava Sunrise Avenue nauttii kunnioitettavaa suosiota, mutta kriitikot eivät ole yhtyeelle koskaan lämmenneet. Miksi? Arttu Seppänen pohtii asiaa Soundissa 3/20 julkaistussa kolumnissaan.
Jos nykymallinen Emma-gaala katoaisi maan päältä, ei sitä muutaman vuoden päästä osaisi kovin moni kaivata, kirjoittaa Arttu Seppänen. Kolumni on julkaistu Soundissa 1/20.
Arttu Seppänen intoutui fiilistelemään kolumnissaan Aki Kaurismäen elokuvien musiikkikohtauksia. Teksti on julkaistu Soundissa 11/19.
Arttu Seppänen muistelee uusimmassa kolumnissaan 1990-luvulla suomalaista musiikkikenttää järisyttänyttä Mestarit-konseptia.
Hiphop on noussut valtavirtagenreksi, ja samalla rockmusiikki on vetäytynyt sivummalle. Tämä sopii rockille oikein hyvin, kirjoittaa Arttu Seppänen uusimman Soundin kolumnissaan.